vineri, 3 februarie 2012

Bey, ce-mi place cum ninge!

Deja au curs rauri de cerneala (alba) despre zapada asta care a venit peste noi si a adus panica in lumea civilizata.

Dar imi place de mor...de fapt e ceva dincolo de zapada, e o chestie mult mai profunda si mai personala, ca altminteri nu se explica entuziasmul meu extrem, nici macar prin faptul ca am dat in mintea copiilor:P

Cred ca de fapt imi place natura si modul in care vine ea si-ti trage doua palme peste ochi si te pune la locul tau desi te crezi smecher infasurat in geci de isopren si la caldurica in cladiri de sticla. As merge mai departe si as zice ca-mi plac tornadele si tsunamiuri-le si cutremurele si toate cele care te fac mic si insignifiant in fata maretiei naturii.... dar nu zic nimic de genul asta, ca sa nu-mi iau o internare fortata la Obregia :)

am citit de curand Profetiile de la Celestine si printre multele idei faine de pe acolo, mi-a ramas ceva de genul: oamenii isi iau energie unii de la altii, asa se explica de ce uneori te simti plin de forta si insufletit dupa ce ai interactionat cu o persoana cu care ai fost "pe aceeasi lungime de unda" si secatuit de forte dupa ce a trebuit sa suporti prezenta unui vampir afectiv. Si cum chestia asta este destul de intuitiv- instinctiva majoritatea oamenilor cauta sa-si creasca energia prin extragere de la ceilalti pentru ca le este cel mai la indemana.

Insa adevarata energie vine din natura deoarece - pe langa faptul ca este mult mai "pura", este si inepuizabila. Totul e sa stii cum s-o extragi si sa te lasi invaluit in ea.Practic niciodata stelele privite  de pe un varf de munte in varf de vara n-or sa paleasca pentru ca te-ai holbat tu prea mult la ele:)

Inutil sa va spun ca citatul este mai mult decat aproximativ, cel mai bine explica - nu-i asa - cartea. Carte pentru care caut un link si revin.

Am gasit dar nu cred ca e cartea in sine ci o sinteza:
http://www.scribd.com/doc/27438119/Profetiile-de-La-Celestine-Sinteza

Si o carte bonus, fara legatura cu cele de mai sus, dar mi-e lene sa fac post separat pentru ea:


partea 1: http://www.scribd.com/doc/16511041/Lise-Bourbeau-Cele-5-rani-care-ne-impiedica-sa-fim-noi-insine-partea-1
partea a 2-a: http://www.scribd.com/doc/16512510/Lise-Bourbeau-Cele-5-rani-care-ne-impiedica-sa-fim-noi-insine-partea-2

Acestea fiind spuse, ma duc sa bag nasul in zapada!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu