marți, 12 noiembrie 2013

Legea lui Murphy

Azi, fiind ziua fetitei mele, m-am trezit de la 5 dimineata, am umflat baloane (in baie, ca sa n-o trezesc), am verificat inca o data lista cu paharele, farfurioare etc de dus la gradi, am pus sucul in sacosa trainica, sa nu se rupa, am luat certificatul de calitate al tortului in geanta, ca sa nu uit de el. Ce sa mai, totul ca la carte.

Se trezeste si mandra, cand sa iesim pe usa, ma duc sa iau tortul din balcon (ca il lasasem peste noapte la frig) si...intr-o doara, desfac cutia de carton sa ma mai uit o data la el....cand...ce sa veeezi...era pliiiiiin....deeeee....FURNICI!

Oameni buni, furnici in miezul iernii, la etajul 5...cum naiba vine asta? Panica totala...in prima secunda ma gandeam sa scutur furnicile si sa-l iau asa:)))...in fine, m-am intors calma catre fiica-mea..."n-are rost sa-l luam acum pentru ca la gradi nu au frigider, vine mami si il aduce mai tarziu, ok?". La 8.30 pandeam cofetariile sa deschida ca sa comand un tort, orice, numai sa repar dezastrul!

Dupa ce l-am lasat la gradi ca gandeam cu groaza ca o sa aduca doamna tortul si ea o zica: "asta nu e tortul meu, al meu era cu fluturasi", dar se pare ca a fost bine pana la urma.

Mda. Deci tort. Deci furnici. Deci Murphy!

3 comentarii:

  1. La multi ani fetitei! Data viitoare sa-l tii neaparat in frigider ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani cu bucurii, râsete și fericire!
    E sigur o aniversare pe care nu o veți uita, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ingrid, am incercat sa-l bag in frigider dar nu aveam loc ca mai cumparasem diverse pt petrecere
    Anca, da, o sa ramana in memoria colectiva drept aniversarea cu furnici:)

    multumim pentru urari!

    RăspundețiȘtergere