miercuri, 17 octombrie 2012

Durerea care ne uneste


Totul a inceput la banca cand doamna de acolo m-a rugat politicos sa iau loc. Nu multumesc! Dar va rog! Nu pot, multumesc...si chiar nu puteam...aveam o jena. Care in timp s-a agravat si a devenit insuportabila Am avut momente in care vroiam sa-i retrag licenta lu' ala care a patentat expresiile: Ma doare in cot, cu subincrengatura lui: Ma doare in f..d.

In plina situatie de avarie, am dat un search pe google sa vad care a mai trecut prin situatia asta de rasu'plansu si ce solutie salvatoare gasesc. In caz ca va vine sa va hliziti, 75% din persoane se confrunta la un moment dat in viata cu situatia asta deci e bine sa pastrati un ton ceremonios ca nu stiti cand va loveste.

Si gasesc un forum, unde discutia era dupa cum urmeaza (pentru protectia persoanelor, deja protejate de nickname-uri, am tras putin de urechi scenariul):

gigel: Aoleu, ma doare de mor! Si acolo si acolo! Care s-a mai confruntat cu situatia asta?
mimi: Pai eu! Ma doare asa si pe dincolo, si-am luat asta si-am facut asta ...si nimic...
gigel: Te doare exact asa cum zic eu si la stanga si la dreapta? Si simti cum arde si frige si ustura?
mimi: Dada, exact asa....
gigel: Dom'le simtim la fel, incredibil...!!
…......
…......
gigel: Si cum ziceai ca te cheama?

Imi si imaginez cum peste ani si ani o sa le povesteasca nepotilor cum destinul i-a unit pe un site de ...proctologie:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu