duminică, 4 noiembrie 2012

Copiii si puterea de cumparare

In caz ca va intrebati de ce aveti prea multe jucarii cu personaje din desene animate prin casa sau de ce toate incaltarile copilului au si o imagine cu Cinderella, Kitty sau Spiderman pe ele. Sau de ce ouale Kinder sunt amplasate strategic in zona caselor din supermarket, exact la inaltimea la care copilul are acces. Sau de ce vine acasa trist de la scoala pentru ca el nu are jucaria pe care o are colegul si care il transforma in atractia grupului. Sau de ce trebuie sa achizionati Bakugani fara numar si sa mai si invatati cum sa-i folositi. Sau de ce achizitionarea de jucarii de la McDonald fara meniu devine o optiune preferata celei in care iei mancarea si jucaria e bonus.

In fine, nimic nou. Just a reminder sau un semnal de alarma sa zicem.
 Iar astazi, ca un facut, vine fiica-mea la mine cu samponul nou pe care i l-am cumparat si ma intreaba:

-Mami, asta e samponul care face parul fericit?!?

2 comentarii:

  1. Coursera este o treaba geniala! Costul intr-o universitate americana de renume este cam de 50000 dolari insa pe coursera.org poti invata gratis direct de la profesori de la Standford!

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu, de abia astept sa inceapa cursurile la care m-am inscris eu

    RăspundețiȘtergere