marți, 7 august 2012

Emotii la 3 ani


Replici care ma emotioneaza pana in maduva oaselor:

Mami, ma strangi putin in brate ca sa-mi treaca supararea?
Mami, eu….acum o sa plang...oaaaaa!!
Mami, tanti aia e urata! (genul de persoana bagacioasa care ciupeste copii de obraji, intruziva si cu axiome de genul: vai ce rusinoasa si timida esti!, ti-a mancat pisica limba? , ia zi o poezie, hai zi...cum nu stii nici o poezie pai ce fel de copil esti tu, nu stii nici macar o poezie?!) cred ca fetita mea nu stie inca termenul de agresiv, intruziv si se rezuma la urat, poate cu sensul de “urat la suflet” ?:)
Mami, mie mi frica....mami dai putin ajutor?!
Mami, eu acum zambesc tare! (fericita, cu jucaria in brate)
Mami, eu la tine in brate, simt....moale!

V-am zis ca am o problema cu dezvoltarea emotiilor la copii, asa ca tot o sa mai scriu despre asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu