vineri, 21 decembrie 2012

Masa de Craciun


Cateva sfaturi pentru momentele delicate din timpul mesei de Craciun cand parintii, soacra, verisorii de gradul trei si/sau matusile de gradul doi au luat ceva la bord si devin brusc interesati de viata ta personala.

Aleator:

  • Esti fata tanara, de ce nu te mariti?
  • Ca sa ma bucur de tinerete.

  • Da voi cand faceti un copil?
  • Acum, daca iesiti voi din camera

  • Da voi cand mai faceti unul?
  • Idem ca mai sus.

  • Copilu' meu alearga toata ziua si nu-i tace gura deloc...si e foarte destept, stie zece poezii si sa vezi ce privire are, foarte inteligenta, la serbare a fost primul, l-a laudat si doamna, e un geniu, ce sa, mai, seamana cu mine. Oricum a mers de la 9 luni si a vorbit de la 7... vrei sa-ti povestesc ce a facut ieri?
  • Aici ai grija ce spui, esti pe proprie raspundere... nu vrei sa stii ce inseamna furia unei mame.

  • Mai, mama, mananca si tu ceva, nu vezi ca e numai piele si os de tine? Ce va face la serviciul ala?
  • Ne tine pe banda de alergat.

  • Da' barbata-tu cand are de gand sa … (aici variaza in functie de ce era restant sotul)
  • Hmmm...daca e ceva ce astepti si tu sa faca de mult timp, poti sa te intorci spre el ...si in galagia de la masa, sa tipi: Gigel, vezi ca vrea sa te intrebe tanti Marcela ceva....

  • Parca te-ai mai ingrasat! Ce sunt alea, fire de par alb? Esti cam trasa la fata...
  • Si asta e doar inceputul...am inceput sa ma transform...

  • Mananca si salata de-asta ca azi am facut-o...
  • De ce, restul sunt de saptamana trecuta?

  • Da de ce nu mai poti tort? Mananca tot, ca pentru tine am facut...
  • Cand am acceptat invitatia la masa, n-am semnat si clauze aditionale

  • Nenorocitul asta de Basescu, cum isi bate el joc de toti si Ponta asta, baiat istet ...voi cu cine ati votat?
  • Incearca sa nu cazi in capcana discutiilor despre politica, risti sa iesi sifonat si oricum ai da-o, va reiesi ca tii cu ala care nu trebuie

  • Ce v-am zis eu, credeati ca prin strainataturi umbla cainii cu covrigii in coada?
  • Nu, dar aici nu mai exista nici macar covrigi.


Oricum ar fi, n-o sa iesi pe plus never ever. Asteapta-te sa primesti penalizari, priviri reprobatoare si reprosuri binecunoscute. Ideea nu e sa treci testul intrebarilor cu brio ci sa lasi loc descarcarilor sa-si gaseasca drumul spre exterior astfel incat fiecare sa-si spuna oful si toata lumea sa fie fericita.

Craciun Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu