duminică, 16 decembrie 2012

Prima serbare


A inceput sezonul serbarilor la gradinita si cum prima data e ca niciodata, netul abunda de povestiri care mai de care mai emotionante. Comparativ cu prima zi de gradinita, serbarea pare a fi elogierea adaptarii la noua viata, ceva de genul uite, mami, nu numai ca ma descurc singur la gradi dar prestez si pe scena :)

Fetita mea a lipsit 3 saptamani (racita fiind) si nu a repetat deloc cu ceilalti copii...de exemplu nu stie ca una dintre poezii este un duet cu un coleg si cand spune poezia nu mai asteapta si replicile celuilalt, iar colegul a lipsit si el ultima saptamana si n-a avut ocazia sa exerseze cu fiica-mea duetul. Probabil o sa turuie simultan replicile iar noi parintii o sa ne prindem ca e ceva cu Mos Craciun care vine cu sania.

Eu am fost norocoasa ca are costum de zana zapezii. Norocoasa pentru ca nu am trecut prin ce au trecut celelalte mame: “De ce furnica, eu nu vreau sa fiu furnica, vreau sa fiu printesa sau zana!” iar pe de alta parte pentru ca a fost foarte usor sa confectionez singura costumatia si bagheta magica avand in capat un fulg de nea, pe cand costum de furnica, albina etc n-as fi putut sa fac si costa pe net intre 150-200 ron. Am facut-o dintr-o bluza de-a mea pe care am modificat-o putin (i-am strans elasticul la spate) si am aplicat pe ea diverse. Am pus si poza ca sa ma laud.
Sper sa fie ok pentru ca e cam fragila iar bagheta nu e prinsa foarte bine, daca se isca vreo cearta in care bagheta devine arma alba, nu o sa reziste prea mult. Dar sa fim optimisti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu