joi, 28 februarie 2013

Workshop Psihologie Transpersonala

Mai vine cineva la workshopul de Psihologie Transpersonala de la Body Mind Spirit Festival 2013?
Se tine duminica 3 martie, ora 16, la Sala Palatului, intrarea este libera.

De mult timp ma invart in jurul ideii de a participa la un seminar de Respiratie Holotropica sustinut de Horia Turcanu si Elena Francisc, dar pe langa pretul prohibitiv, surmontabil sa zicem cu un extraefort din partea mea - mi-e frica totusi ce de as putea descoperi inauntru. Asa ca acum e o buna ocazie pentru ceva demo ca banuiesc ca n-or sa aiba timp sa intre in foarte multe detalii.

Programul complet aici


2 comentarii:

  1. Nu stiu cum te numesti, dar iti urmaresc continutul. Si pentru ca imi place te-am nominalizat la Liebster Award. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc foarte mult!! intru acum pe site-ul tau sa vad intrebarile...ca de ele mi-e frica:))

    PS eu sunt Daniela

    RăspundețiȘtergere