joi, 31 mai 2012

Usor, de vara


O doamnă, foarte, foarte fitoasa, care locuieşte în Pipera merge la medicul său. Intra în biroul medicului şi striga:
- Doctore, e groaznic, am fost înţepata de o viespe.
- Haideti doamna, calm, spune medicul, probabil nu e mare lucru...
- Dar doctore, tu nu-ti dai seama, este extrem de ... cum să spun ... este îngrozitor de jenant, şi...
- Daca mi-ati spune intai unde ati fost muscata...?
- Aaaa, asta nu! In niciun caz!!!
- Dar sunt doctor, puteti sa-mi spuneti!
- Nu, pentru ca tratati toate prietenele mele si daca ar afla viata mea sociala ar fi distrusa...
- Dar eu respect secretul profesional, nu voi spune nimanui, ziceti!
Atunci doamna se apropie de doctor, se asigura ca nu mai e nimeni in camera si-i sopteste:
- La MiniPrix, in Otopeni..

Cand am auzit prima oara bancul asta, m-am simtit cu musca pe caciula pentru ca intotdeauna am avut feblete pentru Miniprix...inca de pe cand eram in facultate.

Am fost weekend-ul trecut la Miniprix-ul din Militari si in timp ce scotoceam pe acolo am realizat ca oamenii astia chiar au gasit reteta succesului:

  • haine faine, la preturi mici
  • nu sunt second hand (sunt persoane care au problema cu SH-ul, cum ar fi de exemplu eu)
  • au tot timpul promotii, surprize
  • au un PR destul de bine pus la punct
  • ofera reducere daca produsul are defect oricat de mic
  • mai nou si-au consolidat pozitia pe piata prin firmele partenere care vand sub umbrela lor; in loc sa concureze cu ei, i-au atras ca si aliati : win-win situation
Prada mea a fost urmatoarea: pentru cea mica leggins Zara cu 17 lei, S'Oliver cu 9 lei, plus o fustita alba din in topit cu dantela, o minunatie, la pretul de (incredibil) 9 lei. Zice pe ea ca e fabricata in India. Eu mi-am luat doua rochii la 30, respectiv 27 de lei de la Cache Cache (am vazut pe net ca sunt si in Romania, habar n-aveam) din matase roz-bej si de la Saint Tropez (www.sainttropez.com) din in topit, de culoare verde crud, o nebunie!!

Intr-adevar trebuie sa scotocesti mult, multe sunt rebuturi ca sa zic asa, dar si cand dai peste o chestie, pai e comoara, nene! Cel mai bine aprovizionat mi se pare cel din Militari, e si foarte mare si lumea nu prea ajunge pe acolo. Eu nu pot sa comand online, trebuie sa pipai materialul, sa probez, mi se pare aiurea sa returnez daca nu-mi vine. Poate as apela la situatia asta daca nu as putea sa ajung fizic la magazin, dar in rest, explorarea la fata locului este o adevarata placere. Ati vazut cum sunt cainii aia pe care ii trimite sa identifice droguri prin bagajele din aeroporturi? Asa nas am si eu in descoperirea de lucururi dragute in maldarele de lucruri de la Miniprix. Daca aveti nevoie de ajutor, just let me know!

Un comentariu: