duminică, 1 aprilie 2012

Antreuri Paste


Eu in bucatarie sunt antitalent dar imi plac mancarurile care se prepara repede si arata si foarte bine. De fapt mie imi plac antreurile. Cateva sugestii pentru masa de Paste (de aplicat in momentul in care suna la usa invitati neprogramati) si tu n-ai nimic pregatit. Prin urmare:

  1. feliute de paine prajita cu unt si somon afumat deasupra, pe care asezi o bucatica mica de lamaie
  2. salata verde cu ridichi peste care rastorni o cutie de creveti king size (marinati) totul asezonat cu sare, lamaie si ulei
  3. bruschete (felii de paine unse cu ulei si frecate cu un catel de usturoi peste care presari cubulete de rosii si busuioc; totul la cuptor pentru 20 minute)
  4. ciupercute cu palaria in sus in care asezi o bucatica de unt si una de cascaval/branza- totul la cuptor.

De preferat sa folositi paine bagheta, feliutele sunt mici, cat o imbucatura, plus ca de mare efect insiruite frumos pe platou. Cam atat – daca doriti idei avansate despre ce masa de Paste, cred ca trebuie apelat cu incredere la mame/matusi/bunici. Sau la site-urile serioase de cooking – cum ar fi aici sau aici.

Pofta buna:)

2 comentarii:

  1. Vai, nu merit sa fiu incadrata la site-uri serioase de cooking, zau!
    Lasand imbujorarea la o parte, cred ca putem infiinta un fan club al bruschetelor cu de toate:))
    De revelion am executat trei tavi cu bruschete cu rosii (exact cum faci tu), tarine cu somon, tartine cu tapenade si inca unele cu hummus, de zicea lumea ca am gatit 3 zile, nu 1 ora:)))
    Finger food rules!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasa, lasa ca ceva talent exista acolo, eu mi-am prins ultima oara urechile cu clafutiul tau...si parea asa de simplu...

      Ștergere