miercuri, 11 aprilie 2012

Spovedanie pentru invingatori

Contraponderea de aici:

1.Sunt frumoasa. Din ciclul sunt frumoasa dar ma tratez, lumea imi spune constant ca arat cu 10 ani mai tanara si orice ocazie cu care imi arat varsta devine un prilej de mirari si exclamatii. Intotdeauna am fost slaba si bine proportionata (chiar si dupa ce am nascut) si nu am depus nici un efort in directia asta. Nu am tinut dieta si nici nu cred ca sunt in stare sa tin. Norocul meu a fost ca m-am nascut in secolul care trebuie si unde chestia asta se apreciaza , daca ma nasteam mai devreme probabil ca sufeream ca un caine ca nu am formele rotunde ale printeleselor vremii. La inceput nu apreciam asta si mi se parea un handicap la job cand trebuia sa fac prezentari importante si lumea se uita cu neincredere la mine. Sau la piata cand nu ma scoteau din “ce sa-ti dau papushica”? Odata cu varsta am inceput sa apreciez orice compliment primit, orice fluieratura de la doreii ce sapau in sant si pe care ii priveam inapoi cu lacrimi de recunostinta in ochi:P

2.Am ceva simt si ceva umor. E o chestie care m-a salvat din muuuuuulte situatii si-mi vine asa...instantaneu. E un umor ok, nu sunt rautacioasa, mai degraba subtila si auto-ironica. Ca sa nu mai spun de faptul ca rasul meu in sine e o sursa inepuizabila de amuzament. Daca incep sa rad, nu mai trebuie sa fac nimic, toata lumea incepe sa rada de rasul meu:)

3.Sunt disteapta. Din ciclul sunt o diva si sunt desteapta , aceasta blagoslovire cu un IQ peste medie o datorez parintilor mei din nou, eu n-am facut mare chestie in directia asta, ba dimpotriva m-am chinuit constant sa-l scad dar cica asta e pe viata, nu se modifica.

4.Sunt inventiva -imi vin tot felul de idei, care mai de care mai nastrusnice dar din lipsa de vointa si entuziasm, nu se prea materializeaza.

Cam atat. Mi-ar placea sa zic ca sunt altruista, generoasa, vreau sa salvez balenele si sa aduc pacea in lume, dar nu e cazul.

Va sugerez ca din cand sa faceti aceasta recapitulare in gand, este incredibil ce forta are, plus ca te binedispune instantaneu.

2 comentarii: