joi, 12 aprilie 2012

Mimetismul online


Prima oara am zis ca mi se pare, dar nu, mimetismul online chiar exista si am cazut si eu in capcana lui cu succes. Cand un blogger indragit scrie un articol de genul “azi am avut o zi ingrozitoare” tentatia imediata este sa incep sa scriu: “da, si eu...” sau viceversa. Si am observat ca sub articol toate comentariile curg (cu mici exceptii) in aceeasi directie. Parca misiunea e sa gasesti similitudini cu persoana care a scris postul. Sau: “nu-mi place sosul de rosii” si imediat mai jos “ nici mie, eu chiar il urasc, etc” Nu cred ca e un lucru rau, repet- mie mi s-a intamplat de multe ori sa-mi induc o stare anume dupa ce am citit un articol bine scris.

Cred ca asta se traduce in faptul ca persoana respectiva a reusit sa stabileasca deja un raport cu cititorii ei si a inceput dansul: pacing...leading...pacing...leading. Ideea e sa nu se blocheze la leading.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu