miercuri, 4 aprilie 2012

Se cauta blog


Ce fel de bloguri imi place sa citesc:
  1. sa nu mi se dea sfaturi – si mai ales sa nu-mi spuna cum sa-mi cresc copilul:)
  2. sa mi se raspunda – e aiurea sa scriu asa, in gol, fara sa stiu daca mesajul meu a ajuns undeva
  3. sa gasesc lucruri utile (de la un instalator priceput pana la un site de unde pot comanda diverse la preturi bune, un medic bun, un “do-it-yourself" post de genul cum sa-ti faci singur o etajera)
  4. sa fie personal (sa fie experiente personale, reale- nu din auzite, ma ajuta sa stiu ca nu sunt singura care trece printr-o experienta naspa si ca exista intr-un final lumina la capatul tunelului)
  5. sa nu existe greseli (poate sa fie un cuvant lipsa din cauza vitezei de scriere dar niciodata un “ma-s duce”, “a-s” face, etc)
  6. sa aiba putina autoironie
  7. sa mi se accepte parerea, chiar daca e in contradictie cu trendul general.
  8. sa fie in aria mea de interes (de ex nu pot citi un blog despre crescutul viermilor de matase, chiar daca el este scris foarte foarte bine)
Cred ca motivul pentru care citim/scriem bloguri se poate rezuma la nevoia de comunicare, apreciere si apartenenta la grup.

Sau mai sunt si altele?

2 comentarii:

  1. Cred ca motivul pentru care scriem bloguri e ala de a fi cititi (ca tot am vb despre asta inainte). Mi se pare aiurea cand citesc "scriu pentru mine". Ia-ti, frate, carnetel, daca scrii pentru tine. :D

    De ce o facem? Nu cred ca are legatura cu apartenenta. Poate in unele cazuri are, dar in general nu. O facem dintr-o doza de histrionism pe care o are fiecare dintre noi, probabil. Cei care au si talent pe langa asta, ajung departe. Celalti, raman in blogosfera :))

    De ce citim? Habar n-am. Pentru ca unii scriu misto, as zice. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda – si eu am cazut in capcana lui “scriu pentru mine” dar m-am prins destul de repede ca is more than that.
      Pentru mine partea cu “grupul” chiar are o pondere importanta, imi place sa cred ca o sa gasesc oameni care in mare gandesc cam ca mine (nu exact ca mine ca altminteri m-as fi dus sa ma clonez) si cu care pot sa interactionez. Imi place diversitatea si faptul ca fiecare priveste lucrurile in mod diferit prin prisma experientei de viata, educatiei, personalitatii, etc, deasemenea cred ca din pareri opuse se construiesc cele mai frumoase idei dar cred ca m-as plictisi pe un blog unde 95% din ce se discuta este contrariul a tot ce gandesc eu.

      Partea cu histrionismul nu cred ca am inteles-o, falsitatea si ipocrizia nu par a fi ingredientele unui blog/blogger de succes sau cel putin nu in acceptiunea mea. Sau poate te referi la talentele de actor sau micile accese de “drama queen” care zac in fiecare dintre noi.

      Ștergere