luni, 2 aprilie 2012

Incredibil dar adevarat

Am primit pe mail urmatoarea notificare:

"Centrul Român de Psihologie doreşte să vină în sprijinul viitorilor noştri colegi prin oferirea serviciilor de consultanţă privind profesia de psiholog.
Dacă eşti student în cadrul programului de licenţă sau de master în psihologie şi ai nelămuriri, întrebări sau pur şi simplu doreşti să afli mai multe despre oportunităţile şi paşii de urmat pentru a-ţi construi o carieră în acest domeniu, te invităm să participi la şedinţa de consultanţă oferită pentru microgrupuri (Pentru posibilitatea de a participa la astfel de şedinţe individual, informaţiile se află mai jos în această pagină.).
Data: 3 Aprilie 2012
Intervalul orar: 10:00-12:00.
Locaţia: Cotroceni Business Center (zona Apaca, Politehnica).
Printre temele abordate în timpul şedinţei:
  • Reglementări legale ale profesiei de psiholog;
  • Drepturi şi obligaţii ale psihologului;
  • Ce paşi trebuie să urmez pentru a mă specializa în unul sau mai multe dintre urmatoarele domenii: psihologie clinică, psihoterapie, consiliere psihologică, psihologia muncii, psihologia transporturilor, psihologie aplicată în servicii, psihologie educaţională, psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale sau psihologie judiciară;
  • Colegiul Psihologilor din România: ce reprezintă şi de ce trebuie să obţin dreptul de liberă practică;
  • Cum şi unde îmi pot desfăşura activitatea. 
Taxă de participare: 35 Ron/participant (grupurile presupun 3-4 participanţi)"

Sunt eu absurda ca mi se pare aiurea sa ceri bani pentru asta? E ca si cum sunt in ultimul an la ASE si mi se cer 35 ron ca sa imi spuna cineva ce trebuie sa fac ca sa devin economist ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu